محصولات ما فضاییست.

خرید پانل سیمانی کناف + نکات مهمی که باید بدانید!

خرید پانل سیمانی کناف + نکات مهمی که باید بدانید!

امروزه در ساختمان سازی سعی بر این است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوان یک اثر باکیفیت و کاربردی مثل سقف کاذب را ساخت. برای رسیدن به این هدف به متریال‌های ویژه‌ای نیاز است. به طور مثال ساختمان‌هایی که نمای آنها قدیمی شده است با استفاده از یک محصول خاص به نام پانل سیمانی قابل تغییر هستند بدون اینکه نیاز به هزینه زیاد یا تخریب جایی باشد. 

این محصولات که توسط شرکت ای جی وی طراحی و تولید می‌شوند از مقاومت بالایی برخوردار هستند، به همین دلیل است که قابلیت استفاده در خارج از ساختمان را دارند. در ادامه به بررسی خرید پانل سیمانی کناف و ویژگی‌های هر چه بیشتر آن می‌پردازیم.

معرفی محصولی به نام پانل سیمانی کناف

پانل سیمانی یا در اصطلاح سمنت برد به نوع خاصی از صفحات سیمانی گفته می‌شود در صنعت ساخت و ساز کاربردهای فراوانی دارد. برای ساخت این محصول از ترکیب سیمان، مش فایبر گلاس و پرلیت استفاده می‌کنند که بسیار مستحکم و بادوام است. پانل سیمانی ابعادی برابر با 120*240 سانتی متر و ضخامتی 12 میلی متری دارد. 

هر متر از این سازه 11 کیلوگرم وزن دارد و وزن هر برگ از آن به 32 کیلوگرم نیز می‌رسد. پانل سیمانی در ابعاد بزرگ ساخته می‌شود به شکلی که مساحت هر برگ از آن به 2.88 سانتی متر مربع می‌رسد. در هر پالت تعداد 40 عدد از این محصول وجود دارد. به دلیل اینکه در شرکت ای پلاس تولید می‌شود جزو تولیدات ایرانی و داخلی محسوب می‌شود.

کاربردهای پانل سیمانی کناف ای جی وی

کاربردهای پانل سیمانی کناف ای جی وی در صنعت ساخت و ساز

تمامی محصولاتی که توسط شرکت ای جی وی طراحی و به بازار عرضه می‌شود بر اساس اصول مهندسی و استانداردهای خاص است به گونه‌ای که می‌توان آن را برای فضاهای مختلف با توجه به نیازی که وجود دارد به کار برد. از سری کاربردهای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای بازسازی نمای ساختمان‌های قدیمی گزینه بسیار مناسبی هستند. با استفاده از این محصول در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه می‌توان نمای یک ساختمان را به طور کلی تغییر داد.
  • برای زیرسازی در برخی بخش‌های ساختمان‌ها قابل استفاده هستند.
  • برای دیوارها و سقف داخلی تونل‌ها و متروها قابل اجرا هستند.
  • از دیگر کاربردهای پانل‌های سیمانی استفاده به عنوان دیوارهای جدا کننده است. 
  • برای اجرای سقف کاذب در بخش‌های بیرونی ساختمان‌ها بسیار کاربرد دارند.
  • قابلیت ایجاد پوشش برای دیوارهای خارجی را فراهم می‌کند.

سازه‌های مورد نیاز برای اجرای پانل سیمانی کناف ای پلاس

منظور از سازه، قطعاتی است که برای اجرا و مونتاژ پانل سیمانی کناف نیاز است. این سازه‌ها عموماً از ورقهای گالوانیزه تولید می‌شوند چرا که باید سالهای طولانی دوام داشته باشند. از سری سازه‌های مورد نیاز برای پانل‌های سیمانی کناف به شرح زیر هستند:

  • پروفیل گالوانیزه A
  • پروفیل گالوانیزه V
  • پروفیل گالوانیزه M

تمامی این محصولات با استفاده ورق گالوانیزه تولیده شده‌اند که ضخامتی برابر با 7 دهم میلی متر و طول و عرض 300*10 سانتی متری دارند. این محصولات در شرکت APLUS تولید می‌شوند که یک شرکت ایرانی است و مسلماً محصولاتی که تولید می‌کند نیز جزو تولیدات داخلی به حساب می‌آیند. لازم به ذکر است که فروش پانل سیمانی به صورت شاخه‌ای است.

تنها تفاوتی که این سازه‌ها با یکدیگر دارند از لحاظ ظاهری و کاربردی است، به زبان ساده‌تر اینکه هر یک از آنها ممکن است برای بخش خاص یا محیط خاصی مناسب باشند در غیر اینصورت از لحاظ ساختاری همگی به یک صورت هستند و یک اندازه دوام دارند.

مزیت‌های پانل سیمانی +A چیست؟

نه تنها در حوزه ساخت و ساز بلکه در تمامی صنایع و حوزه‌های دیگر نیز محصولی که تولید می‌شود با توجه به یکسری اهداف خاص است که یکسری مزیت‌ها با خود به همراه دارند. در خصوص پانل سیمانی نیز این موضوع صدق می‌کند. از سری مزیت‌هایی که این محصول دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به نسبت پانل‌های گچی از مقاومت بیشتری برخوردار هستند.
  • در برابر سرما، گرما، رطوبت، حرارت و ضربه بسیار مقاوم اند.
  • فشار بار بالایی را متحمل می‌شوند.
  • طول عمر بالایی دارند.
  • با توجه به ابعاد بزرگ و پیش ساخته بودن، سرعت اجرای کار را بالا می‌برند.
  • نصب و نگهداری آسانی دارند.
  • برای ساخت این محصولات از مواد اولیه باکیفیتی استفاده شده است.
  • برای اجرای پانل‌های سیمانی کناف به متریال خیس نیازی نیست بلکه با استفاده از سازه‌های مخصوص به خود مونتاژ می‌شوند.
  • تا حدی قابلیت خمیدگی دارند که این ویژگی باعث می‌شود در برابر حوادثی مثل زلزله مقاومت داشته باشند.
  • در برابر قارچ، کپک و میکروارگانیزهای دیگر مقاوم است.

قیمت خرید پانل سیمانی کناف از تولید کننده چقدر است؟

یکی از سوالات بسیار پرتکراری که مخاطبان و مشتریان راجع به سمنت برد یا صفحات سیمانی دارند این است که قیمت خرید پانل سیمانی کناف از تولید کننده چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که چه از تولید کننده و چه خرده فروش خرید کنید در هر صورت نمی‌توان هزینه دقیقی عنوان کرد چرا که نوسان ارزی وجود دارد. تنها تفاوتی که خرید از تولید کننده و خرده فروش به همراه دارد در این است که هزینه‌ای که باید به تولید کننده بپردازید بسیار کمتر از خرده فروش است. توجه داشته باشید که عوامل مختلف دیگری چون جنس، کیفیت، ضخامت، ابعاد و... همگی در این میان تاثیر مستقیم دارند. در صورت نیاز به خرید پانل سیمانی کناف با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

02126918043

02126918047

09196579722

قیمت خرید پانل سیمانی کناف

کلام آخر

ای جی وی مخفف شده نام یوزپلنگ ایرانی است، این شرکت با توجه به نامی که انتخاب کرده است سعی کرده پایبند به محیط زیست باشد و بر همین اساس به طراحی و تولید محصولات مختلف می‌پردازد. تمامی محصولات طبق استانداردها ساخته شده و قابل بازیافت هستند. پانل سیمانی تنها یکی از صدها متریال‌های آنهاست. این محصول که با استفاده از ترکیب سیمان، مش فایبر گلاس و... تولید می‌شود بسیار بادوام است. 

از این محصول برای فضاهای مختلفی مثل زیرسازی، بازسازی نمای ساختمان و... استفاده می‌کنند. ابعاد آن 120*240 سانتی متر است. قیمت خرید پانل سیمانی کناف با توجه به ویژگی‌هایی که برای آن تعریف شده و همچنین نوسان ارزی تعیین می‌شود که البته در نوسان بوده و ثبات ندارد.


همچنین بخوانید...

09 تير 1403 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...