محصولات ما فضاییست.

مشخصات فنی پانل گچی اف آر ای جی وی تلفن فروش : 02191693121

مشخصات فنی پانل گچی اف آر ای جی وی تلفن فروش : 02191693121

در مکان‌هایی که احتمال وقوع آتش سوزی و احتراق بالا است، نیاز به استفاده از متریال ساختمانی داریم، که ضد حریق باشند. در دسته سقف‌های کاذب می‌توان به پانل‌های گچی اف آر که در برابر حریق مقاوم هستند، اشاره کنیم. در این مقاله قصد داریم مشخصات فنی پانل گچی اف آر ای جی وی را با هم بررسی کنیم.

پانل گچی اف آر چیست؟

پانل گچی مقاوم در برابر حریق (FR)، ترکیبی از گچ، فایبرگلاس، آب و کناف هستند. به این نوع پانل گچی گچبرگ نیز می‌گویند.  این پانل‌ها به خاطر وجود الیاف فایبر گلاس در خود دچار احتراق نمی‌شوند. معمولا در هنگام خشک شدن، ترکیب دچار ناهمواری می‌شود. برای همین ‌پانل را تحت فشار زیاد خشک می‌کنند.

مشخصات فنی پانل گچی اف آر ای جی وی

هسته اصلی تشکیل دهنده این پانل‌‌ها گچ سمنان، الیاف شیشه و فایبر گلاس است. روی پانل یک روکش کاغذی کرافت 170 گرمی وجود دارد که در برابر حریق مقاوم است. یک لایه کاغذ کرافت به وزن 190 گرم نیز روی پشت پانل گچی را پوشانده است. تایل گچی اف آر در ابعاد 120 در 240 سانتی متر تولید می‌شوند. ضخامت این تایل‌ها 12 میلی‌متر است. در هر پالت 85  برگ گچبرگ وجود دارد. وزن هر برگ گچبرگ 22 کیلوگرم است و وزن کل پالت در هر متر مربع 8  کیلو گرم است. گچبرگ اف آر ای جی وی با رنگ صورتی تولید می‌شود. از این نوع پانل‌های گچی می‌توان در دیوار و سقف کاذب استفاده کنید.

مزایای پانل گچی اف آر ای جی وی

  • عایق حریق است.
  • سریع و آسان نصب می‌شود
  • قابل تعمیر و تعویض است
  • از متریال قابل بازیافت ساخته شده‌اند
  • تنها با برداشتن پانل‌ها، می‌توان به تاسیسات پشت تایل‌ها دسترسی پیدا کرد.
  • تاسیسات را می‌توان در پشت گچبرگ‌ها مخفی کرد. برای همین به زیبایی ظاهری فضا کمک می‌کند.


معایب پانل گچی اف آر ای جی وی

  • همانطور که گفتیم، پانل‌های گچی از صفحات خشک گچی ساخته شده‌اند، برای همین شکننده هستند. پس باید در جابه‌جایی جانب احتیاط رعایت شود که پانل‌ها دچار آسیب نشوند.
  • وزن نسبتا بالایی دارند.
  • برای نصب نیاز به تکنسین است.

کاربرد پانل گچی اف آر ای جی وی

عموما از این نوع پانل‌ها در مکان‌هایی که خطر آتش سوزی بالاست استفاده می‌کنند. انبار و سوله مواد قابل اشتعال، کارخانه تولید مواد منفجره و قابل اشتعال، آشپزخانه‌ها، تولیدی پوشاک، آزمایشگاه‌ شیمی از جمله مکان‌‌هایی است که پانل گچی اف آر به وفوور استفاده می‌‌شود.

قیمت پانل گچی اف آر ای جی وی 

کیفیت در گچبرگ‌های ضد حریق، حرف اول را می‌زند. زیرا بسیار مهم است در زمان آتش سوزی این پانل‌ها دچار احتراق نشوند و جلوی انتشار آتش را بگیرند. پس باید بیشتر از اینکه نگران قیمت این پانل‌ها باشید، باید از کیفیت متریال استفاده شده اطمینان حاصل کنید. پیشنهاد ما به شما پانل گچی اف آر ای جی وی است. مجموعه ای جی وی دهه‌هاست در زمینه تولید مصالح ساختمانی از جمله گچبرگ اف آر فعالیت می‌کند. داشتن کیفیت مطلوب محصولات دغدغه اصلی خانواده ای جی وی است. اگر تصمیم خود را برای خرید گرفتید، با کارشناسان بخش فروش ما همین حالا تماس بگیرید.

همچنین بخوانید...

22 دی 1402 وبلاگ نمونه دسته مقالات آکوا پنل پانل سیمانی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...