محصولات ما فضاییست.

مشخصات فنی تایل گچی ساده ای جی وی .تلفن فروش : 02191693121

مشخصات فنی تایل گچی ساده ای جی وی .تلفن فروش : 02191693121

یکی از انواع تایل‌های گچی، تایل‌های گچی ساده هستند. این تایل‌ها یکی از مقرون به صرفه‌ترین نوع تایل‌ها محسوب می‌شود. از تایل‌های گچی ساده در راهرو محیط‌های اداری، فضاهای آموزشی و آزمایشگاه‌ها به وفور استفاده می‌شود. این نوع تایل‌ها دارای سه نوع پانل سفید طرح سفید چرمی، حصیری، تخم مرغی_یاقوتی است. در این مقاله قصد داریم انواع پانل ساده ای جی وی را معرفی کنیم و مشخصات فنی هر کدام را بررسی کنیم.

پانل ساده طرح سفید چرمی

هسته پانل گچی سفید چرمی از گچ سمنان است. یک روکش از جنس پی ‌وی ‌سی روی آن وجود دارد. همچنین روکش پشت این پانل از فلیس آلومینیوم است. این پانل ها در کارخانه با رنگ آکرولیک رنگ آمیزی شده‌اند. برای همین نیازی به رنگ آمیزی ندارند و خاصیت ضد باکتری دارند. این تایل‌ها در ابعاد 60 در 60 سانتی متر و با ضخامت 8 میلی متر تولید می‌‌شوند. همچنین پانل ساده طرح چرمی دارای گارنتی 10 ساله است.

پانل گچی سفید تخم مرغی - یاقوتی

روی پانل‌ها طرح تخم مرغی – یاقوتی سفید رنگ دیزاین شده است. برای همین پانل گچی سفید یاقوتی، یکی از زیباترین پانل های گچی روکش دار است. طرح زیبای یاقوتی این پانل‌ها باعث می‌شود حالت سه بعدی و جذابیت خاصی داشته باشند. جنس اصلی این پانل ها از گچ سمنان  بوده و با روکش‌های پی وی سی پوشیده شده‌اند. برای همین تمیز کردن این پانل ها بسیار آسان است. این تایل‌ها در ابعاد 60 در 60 سانتی متر و با ضخامت 8 میلی متر تولید می‌شوند. این پانل‌ها هم مانند طرح چرمی نیازی به رنگ‌آمیزی ندارند.  پشت تایل فلیس آلومینیومی وجود دارد که صدا و رطوبت موجود در فضا را به خود جذب می‌کند. پانل گچی سفید تخم مرغی – یاقوتی ای جی وی دارای ضمانت نامه 10 ساله هستند. 

پانل گچی سفید حصیری

پانل گچی سفید حصیری، یکی از پرطرفدارترین گزینه‌های بازار است. این نوع پانل گچی  برای مکان‌های عمومی بسیار مناسب است. طرح حصیری این پانل ها باعث شده که جذابیت خاصی داشته باشند.  ابعاد استاندارد 60 در 60  سانتی متر با ضخامت 8 میلی متر است . پانل گچی سفید حصیری از جنس گچ سمنان و به رنگ سفید است. پشت آن با پشم سنگ به عنوان عایق، پوشانده شده است. وجود پشم سنگ از برودت هوا، انتقال صدا و لرزش جلوگیری می‌کند. همچنین، روکش این پانل ها از مواد مانند پی وی سی و آلومینیوم ساخته شده است که تمیزی و نگهداری آسان را تضمین می‌کند. این نوع تایل گچی ساده نیز مانند دو مدل قبلی دارای گارانتی 10 ساله است.

خرید تایل گچی ساده

تا اینجا مشصات فنی تایل گچی ساده را بررسی کردیم و متوجه شدیم در حین زیبایی و سادگی که این پانل‌ها دارند به دلیل مزایای فراوان بسیار کاربردی هستند. از این تایل‌ها در مکان‌های عمومی مانند لابی هتل‌ها، مدارس، دانشگاه و پاساژها به وفوور استفاده می‌شود. همچنین یکی از ویژگی‌ بارز تایل گچی ساده ای جی وی  نسبت به سایر تایل‌ها قیمت مقرون به صرفه آن‌هاست. اگر تصمیم خود را برای خرید نوع تایل گچی گرفتید، کافیست با واحد فروش ما تماس بگیرید.

همچنین بخوانید...

20 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...