محصولات ما فضاییست.

پنل گچی ای جی وی و تفاوت آن با تایل گچی. تلفن فروش : 02191693121

پنل گچی ای جی وی و تفاوت آن با تایل گچی. تلفن فروش : 02191693121

در حالت کلی تایل‌های گچی ای جی وی از مهمترین سازه‌های ساختمانی هستند که در صنایع مختلفی نیز می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. این سازه‌ها که از متریال‌های مختلفی مانند گچ، سرامیک و یا حتی مواد مصنوعی دیگر نیز ساخته شده می‌توانند در دیزاین داخلی یا دکوراسیون داخلی در دیوارها، کف‌ها و یا سقف‌ها تحت عنوان یک سازه تزیینی استفاده شوند. در واقع پنل‌ها و تایل‌های گچی از انواع روش‌های زیباسازی سطوح داخلی ساختمان‌ها به حساب می‌آیند. 

از سوی دیگر باید اضافه کنیم که این هنر از قدیمی‌ترین تکنیک‌های دکوراسیون محسوب شده و در طول مدت زمان طولانی تحت عنوان یک ابزار هنری برجسته شناخته شده است. اما اگر بخواهیم توضیحات بیشتری را در رابطه با پنل گچی ای جی وی و تایل گچی به شما بدهیم باید بگوییم که این دو سازه در برخی از موارد با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. به عنوان مثال مهم‌ترین تفاوت تایل گچی و پنل گچ ای جی وی در نصب آنها و همچنین مزایا و کاربردهای آنها نیز می‌باشد. در این مطلب می‌خواهیم پنل گچی ای جی وی و تفاوت آن با تایل گچی را بررسی کرده و مهم‌ترین اطلاعات را در این خصوص به شما ارائه کنیم.

تفاوت در نصب پنل گچی ای جی وی و تایل گچی

همانطور که گفتیم یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که در میان پنل گچی ای جی وی و همچنین تایل گچی وجود دارد مربوط به شیوه نصب آنها می‌باشد. با اینکه هر دوی این سازه‌ها تا حدودی کارهای یکسان انجام می‌دهند اما بر اساس تحقیقاتی که انجام شده نصب پنل گچی ای جی وی و تایل گچی با یکدیگر تفاوت‌هایی دارد که در این قسمت به آنها اشاره می‌کنیم.

  • به هنگام استفاده از پنل گچی ای جی وی برای سقف‌ها می‌توانید در حدود ۱۵۰ سانتی‌متر آویز ایجاد کنید. در صورتی که در تایل‌ها به این صورت نبوده و فاصله سقف با آویز کمتر است؛ یا اصلاً نمی‌توان این آویزها را ایجاد کرد.
  • پانل‌های گچی ای جی وی در مقایسه با تایل‌های گچی به دقت بسیار بیشتری احتیاج دارند. به این شکل که در زمان نصب سقف کاذب مورد نظر با استفاده از تایل، نیاز به دقت بسیار بیشتری دارید و سختی کار نیز برای شما تا حدودی بیشتر می‌شود. اما با استفاده از پنل گچی ای جی وی که خود آنها نیز دارای دقت بسیار بالایی هستند احتیاج به مدت زمان زیادی برای نصب نخواهد بود و شما کار آسان‌تری خواهید داشت.
  • نصب کردن سقف‌های کاذب با استفاده از پانل‌های گچی ای جی وی در مقایسه با تایل گچی بسیار بیشتر می‌باشد.

تفاوت مزایای پنل گچی و تایل گچی

در حالت کلی تفاوت مزایایی که پنل گچی ای جی وی و تایل گچی دارند باعث شده است که هر یک از افراد انتخاب‌های متفاوتی داشته باشند. به این صورت که پنل گچی ای جی وی دارای یک سری مزایا و تایل گچی نیز دارای مزایای دیگری بوده که باعث شده است افراد با توجه به فعالیت که می‌خواهند انجام بدهند دست به انتخاب‌های مختلفی بزنند. در این قسمت به تفاوت مزایای پنل گچی ای جی وی و تایل گچی می‌پردازیم.

• پنل‌های گچی در مقایسه با تایل‌های گچی قابلیت آکوستیک کردن فضا را به میزان بیشتری دارند

• پانل‌های گچی ای جی وی در مقایسه با تایل گچی ای جی وی مقاومت بیشتری در برابر رطوبت دارند

• قیمت تایل‌های گچی در مقایسه با پنل‌های گچی کمی بیشتر می‌باشد

• تایل‌های گچی ای جی وی در برابر آتش سوزی مقاومت بسیار بیشتری نسبت به پنل‌های گچی دارند

• تایل‌های گچی ای جی وی در مقایسه با پنل‌های گچی ای جی وی قابلیت نگهداری آسان‌تر و همچنین تمیز کردن ساده‌تر را دارا هستند

همچنین بخوانید...

19 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...