محصولات ما فضاییست.

پنل گچی ای جی وی و سازه مورد نیاز برای نصب به سقف .تلفن فروش : 02191693121

پنل گچی ای جی وی و سازه مورد نیاز برای نصب به سقف .تلفن فروش : 02191693121

یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی که در صنعت ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد پنل‌های گچی ای جی وی می‌باشند. در حالت کلی با استفاده از تایل سقفی و همچنین پنل گچی ای جی وی شما می‌توانید تا حدود بسیار زیادی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. از سوی دیگر این نکته مهم را باید اضافه کنیم که این تایل‌ها به علت وزن بسیار سبکی که دارند قابلیت نصب آسان داشته و همچنین ایمنی بالاتری نیز دارا خواهند بود.

اما نکته‌ای که در این قسمت بسیار حائز اهمیت بوده این است که برای نصب پنل گچی ای جی وی به سقف به سازه‌هایی احتیاج است که در این مطلب قرار است به آنها اشاره کنیم. همچنین قبل از اینکه فرایند نصب پنل گچی ای جی وی را آغاز کنید موارد مهمی وجود دارد که باید حتماً مد نظر خود قرار بدهید. در ادامه این مطلب در رابطه با پنل گچی ای جی وی و سازه مورد نیاز برای نصب به سقف مهمترین اطلاعات را به شما خواهیم داد.

اقدامات لازم قبل از نصب پنل گچی ای جی وی

پیش از اینکه با نحوه نصب پنل گچی ای جی وی آشنا شوید در ابتدا باید مقدمات آنها را در مراحل پیش از نصب در نظر داشته باشید. در حالت کلی دو عاملی که در ادامه این مطلب به شما توضیح داده می‌شود شاید به صورت مستقیم با مراحل نصب سقف ارتباطی نداشته باشد اما قطعاً بر کیفیت و آسانی نصب پنل گچی تاثیرگذار خواهد بود. در واقع این دو عامل تاثیرگذار شامل نظافت و قرار دادن تایل‌ها در دمای متعادل می‌باشد. مهمترین اقدامات لازم قبل از نصب پنل گچی ای جی وی عبارتند از:

  • محیطی که قرار است پنل گچی در آن نصب شود باید حتماً نظافت شده و ضدعفونی شده باشد. به این علت که وجود گرد و غبار یا هرگونه آلودگی می‌تواند در استحکام زیرسازی تاثیرگذار باشد. همچنین باید اضافه کنیم که اگر دست یا ابزارهای شما کثیف و غیربهداشتی شده باشند در انتهای کار نظافت و پاکسازی آن بسیار مشکل خواهد بود.
  • نکته بعدی که پیش از نصب تایل گچی ای جی وی باید در نظر داشته باشید دمای محل نصب می‌باشد. بهتر است که از یک شب قبل تایل‌ها را در دمای متعادل و معمولی قرار بدهید تا تجهیزات آماده نصب گردند. همچنین شما باید دمای محیط را به شکلی تنظیم کنید تا مراحل نصب بدون هیچ مشکلی دنبال شود.

آشنایی مقدماتی با سازه‌های مودنیاز نصب پنل گچی 

در مرحله آشنایی مقدماتی باید بگوییم که بهتر است در ابتدا ابزارها و وسایلی که برای نصب به سقف مورد نیاز است را بشناسید تا بتوانید به طور کامل آنها را تهیه نمایید. در حالت کلی ابزارهای مربوط به نصب تایل گچی بسیار متنوع می‌باشد و همچنین استفاده از آنها نیز به مهارت‌های خاصی احتیاج دارد. در نتیجه اگر مهارت و آشنایی کافی ندارید بهتر است که حتماً از کارشناسان مربوط به این زمینه کمک بگیرید. مهمترین ابزارهایی که برای نصب پنل گچی ای جی وی به سقف مورد نیاز است عبارتند از:

- سپری‌های گالوانیزه ۳/۶۰، ۱/۲۰، ۰/۶۰

- جک بالابر نبشی

- گالوانیزه L24

- جک نگهدارنده

- نبشی گالوانیزه HT90

- سوهان گرد

- فنر آویز و یا سیم مفتول

- دستگیره حمل تایل

- سوهان برش قرقره‌ای

- ماله استیل

- گاری حمل تایل

- سمباده ماله‌ای

- سمباده دسته‌دار

- انبر پانچ

- تیغ برش

- همزن رنگ

- ریسمان رنگی

- ظرف آماده سازی

- کاردک

- کاردک زاویه‌دار داخلی و خارجی

- کمچه

- لیسه

- قیچی استیل

- غلطک رنگ

- دستگاه برش طولی

- رنده

- اره چاقویی

- گردبر

همچنین بخوانید...

20 دی 1402 وبلاگ نمونه دسته مقالات پانل گچی ساده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...