محصولات ما فضاییست.

مشخصات فنی پانل گچی اف ام ای جی وی تلفن فروش :02191693121

مشخصات فنی پانل گچی اف ام ای جی وی تلفن فروش :02191693121

در مکان‌هایی که خطر وقوع آتش سوزی زیاد است، از پانل‌های سیمانی اف آر استفاده می‌شود. اما در بسیاری از مکان‌ها مانند مناطق شرجی علاوه‌بر عایق حریق بودن پانل‌ها، مسئله رطوبت و نم کشیدن پانل‌ها نیز مطرح است. در چنین موقعیت‌هایی باید از پانل‌های سیمانی اف ام که هم عایق حریق و هم عایق رطوبت هستند، استفاده کنیم. در این مقاله قصد داریم مشخصات فنی پانل‌ سیمانی اف ام ای جی وی را با هم بررسی کنیم. پس با ای جی وی همراه باشید.

پانل سیمانی اف ام چیست؟

پانل سیمانی مقاوم در برابر حریق و رطوبت(FM)، ترکیبی از سیمان، الیاف شیشه‌ای و متریال مقاوم در برابر رطوبت است. برای ایجاد سطح هموار این پانل‌ها تحت فشار خشک می‌شوند.

مشخصات فنی پانل سیمانی اف ام ای جی وی

هسته اصلی تشکیل دهنده این پانل‌‌ها سیمان، مش و گرده ماسه و شن است. روی سطح جلو و پشت پانل روکش مش فایبرگلاس وجود دارد. پانل‌های اف ام به صورت پالت فروخته می‌شوند. در هر پالت 40 برگ پانل سیمانی وجود دارد. وزن هر برگ 30 کیلوگرم است. در این صورت وزن کل در هر متر مربع 11 کیلوگرم است. این پانل‌ها در ابعاد‌ 120 در 240 سانتی متر تولید می‌شود. ضخامت هر برگ 11 میلی متر است. پانل اف ام به رنگ طوسی تیره است و می‌توان به عنوان سقف یا دیوار کاذب استفاده شود.

مزایای پانل سیمانی اف ام ای جی وی

  • مهم‌ترین مزیت پانل اف ام، عایق رطوبت و حریف بودن آن‌هاست
  • در مدت زمان کم و راحت نصب می‌شوند
  • در صورت بروز مشکل در هر پانل، قابل تعمیر و تعویض است.
  • مواد تشکیل دهنده این پانل‌ها قابل بازیافت است.
  • در هنگام نصب مقدار کمی ضایعات تولید می‌‌شود
  • معمولا در پشت پانل‌ها تاسیسات را قرار می‌دهند. اینکار علاوه‌بر دسترسی آسان به تاسیسات به زیبا سازی فضا نیز کمک می‌کند.
  • معایب پانل سیمانی اف ام ای جی وی
  • همانطور که گفتیم، پانل‌های سیمانی از صفحات خشک سیمانی ساخته شده‌اند، برای همین شکننده هستند. باید با احتیاط حمل شوند
  • چون پانل‌های اف ام از جنس سیمان هستند، وزن بالایی دارند
  • اگر نصب اصولی انجام نشود، امکان بروز مشکل به مرور زمان وجود دارد. برای همین نیاز به تکنسین برای نصب است.

کاربرد پانل سیمانی اف ام ای جی وی

مکان‌های هدف برای پانل سیمانی اف ام، فضاهایی است که امکان آتش سوزی زیاد است  و میزان رطوبت هوا بالا است یا وجود رطوبت آسیب زاست. به عنوان نمونه مکان‌هایی مانند انبار و سوله در مناطق شرجی، آشپزخانه‌های صنعتی، پالایشگاه و مراکز پتروشیمی در جنوب کشور را نام برد

قیمت پانل سیمانی اف ام ای جی وی 

برای یک خرید اقتصادی و در عین حال با کیفیت، باید از تولید کننده پانل‌های اف ام خریداری کنید. یکی از این تولید کننده‌‌ها، هلدینگ ای جی وی است. مجموعه ای جی وی محصولات خود را با نازلترین قیمت و در عین حال با بالاترین کیفیت روانه بازار می‌کند. شما می‌توانید محصولات ساختمانی مد نظر خود را یا به صورت مستقیم از سایت یا مراکز فروش معتبر در سراسر کشور سفارش دهید. برای مشاوره‌های لازم می‌توانید به صورت رایگان با کارشناسان مجموعه ای جی وی در واحد فروش تماس حاصل کنید.

همچنین بخوانید...

22 دی 1402 وبلاگ نمونه دسته مقالات پنل گچی مقاوم دربرابر حریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...