محصولات ما فضاییست.

پانل گچی ای جی وی و باکس ساده.تلفن02191693121

پانل گچی ای جی وی و باکس ساده.تلفن02191693121

پانل گچی ای جی وی و باکس ساده که از ساده‌ترین پانل‌های روکش‌دار گچی به حساب می‌آیند می‌توانند برای ساخت و اجرای انواع سقف‌های کاذب و همچنین دیوارهای کاذب به استفاده برسند. جالب است بدانید که این پانل دارای هسته گچی بوده و در واقع متریال اصلی تشکیل دهنده آن گچ می‌باشد. البته نباید از این موضوع غافل شد که علاوه بر گچ مواد افزودنی دیگری نیز در این پانل یافت می‌شود. در واقع تمامی پانل‌ها باید درون یک باکس قرار بگیرند و توسط آن به سقف متصل شوند که این باکس‌ها تحت عنوان باکس ساده معرفی می‌شوند. 

در واقع این سازه که قابلیت نصب سریع و تعمیر و نگهداری آسان را دارا می‌باشد می‌تواند دسترسی شما را به سیستم‌های زیر سقف و بالای سقف فراهم کند. جالب است بدانید که پ گچی ای جی وی و باکس ساده در اندازه‌ها و ابعاد مختلف و متناسب با نیاز مشتری طراحی و تولید شده است. این صفحه به علت ویژگی‌ها و مزیت‌های فراوانی که دارند توانسته‌اند همواره مورد توجه عده بسیار زیادی قرار بگیرند. در صورتی که علاقه دارید در رابطه با کاربردها، ویژگی‌ها و همچنین انواع پانل گچی ای جی وی و باکس ساده اطلاعات مهمی را به دست آورید به ادامه این مطلب مراجعه کنید.

انواع تایل گچی ای جی وی و باکس ساده

این صفحات که به طور معمول از گچ تشکیل شده‌اند قابل استفاده برای دیوارها، سقف‌ها یا پارتیشن‌ها هستند. در واقع این صفحات گچی از انواع مصالح ساختمانی پرکاربرد به حساب می‌آیند که در دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. گفته می‌شود که پانل گچی ای جی وی و باکس ساده دارای خاصیت‌های مهمی مانند مقاومت در برابر آتش، عایق صدا و سبکی وزن می‌باشد و تحت عنوان یک دیوار خشک می‌تواند به استفاده برسد. در این قسمت با انواع تایل‌های گچی ای جی وی که در باکس ساده قرار می‌گیرند آشنا می‌شوید.

• تایل گچی ساده و بدون سوراخ

این تایل که از انواع تایل‌های گچی ای جی وی و باکس ساده به حساب می‌آید بدون خاصیت عایق صدا بوده و همواره با رنگ سفید به تولید می‌رسد.

• تایل‌های گچی رنگی

در کنار تایل‌های گچی ساده تایل‌هایی هستند که دارای رنگ می‌باشند و با رنگ‌های آکریلیک سفید پوشانده می‌شوند. این تایل‌ها دارای خاصیت‌های ضد باکتری بودن و همچنین آنتی استاتیکی هستند.

• تایل‌های گچی طرح‌دار با روکش پی‌وی‌سی

این تایل‌ها که همراه با روکش‌های پی‌وی‌سی هستند به صورت مشبک به تولید رسیده‌اند و همواره با یک پوشش آلومینیومی سطح آنها پوشانده شده است. این تایل‌های گچی ظاهر زیبایی دارند و برای زیباسازی فضای داخلی ساختمان شما تاثیرات زیادی دارند.

• تایل گچی با روکش آلومینیوم

از انواع دیگر تایل‌های گچی AJV و باکس ساده می‌توان به تایل گچی با روکش آلومینیوم اشاره کرد که برای مناطق مرطوب و همچنین ساختمان‌هایی که لوله‌های تاسیسات از سقف آن عبور داده شده‌اند استفاده می‌شود.

• تایل گچی آکوستیک

این تایل می‌تواند به عنوان عایق خوبی برای صدا عمل کند و در ناحیه پشت آن یک لایه پشم سنگ استفاده شده است که جذب صوت را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد.

مزایای استفاده از تایل گچی

در واقع تایل گچی ای جی وی و باکس ساده دارای مزیت‌های مختلفی هستند که باعث شده است مورد توجه قرار بگیرند. به عنوان مثال این تایل‌ها دارای ظاهری بسیار زیبا و تمیز هستند و باعث می‌شود که دکوراسیون داخلی و فضای شما تمیزتر و به روزتر دیده شود. در ادامه سایر مزایای استفاده از تایل گچی ای جی وی را مشاهده می‌کنیم.

• نصب این تایل‌ها بسیار ساده و آسان بوده و با سرعت بسیار زیادی انجام می‌شود.

• این تایل‌ها در کارخانه تولید می‌شوند و به همین علت کیفیت و استحکام بالایی دارند.

• تایل گچی ای جی وی و باکس ساده یک ظاهر بدون درز را تشکیل داده و به صورت یکپارچه دیده می‌شوند.انل

همچنین بخوانید...

12 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...