محصولات ما فضاییست.

پانل گچی ای جی وی و دیوار کاذب.تلفن فروش 02191693121

پانل گچی ای جی وی و دیوار کاذب.تلفن فروش 02191693121

پانل گچی ای جی وی و دیوار کاذب برای سقف های کاذب اتاق خواب، اتاق نشیمن، پذیرایی و سقف های تزئینی، جعبه‌های ساده و جعبه های مخفی سبک مناسب بوده و یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت ساختمان می باشد. در این مقاله در مورد گچ و دیوار کاذب AJV صحبت می کنیم.

پانل گچی ای جی وی و دیوار کاذب

دیوارهای مصنوعی کناف دیوارهای ساخته شده از (مواد کناف و زیرساخت کناف) هستند که از این دیوارهای مصنوعی کناف در ساختمان‌های امروزی (اداری، تجاری، مسکونی) استفاده می‌کنند. دیوارهای کاذب کناف از دو قسمت پی و گچ تشکیل شده است. دیوارهای کاذب شباهت زیادی به سقف های کاذب دارند که از گچ کاری و فونداسیون استفاده می کنند.

ما از پشم سنگ برای عایق کاری و سقف های کاذب استفاده می کنیم، این عایق نه تنها عایق صدا، بلکه عایق حرارت نیز می باشد. در اینجا شما را با انواع دیوارهای پارتیشن کاذب آشنا می کنیم. در عین حال طراحی و اجرای دیوارهای کاذب کناف را به اطلاع شما می رسانیم، در هنگام ایجاد سقف کاذب و دیوارهای کاذب، پیچ ها را به لبه های دیوار کشی پیچ نکنید.

بخش هایی از دیوار کاذب

1. دیوارهای کاذب کناف از ورق های گچ بری ضد آب و نسوز ساخته می شود که ورق های گچبری آن RG و min.

2. قاب دیوار کاذب و تیرچه های کف بخشی از فونداسیون دیوار کاذب است.

3. پیچ های پانلی کناف برای دیوارهای کاذب این پیچ ها انواع مختلفی دارند که برای پی ریزی دیوار کاذب از ساخت و ساز تا ساخت استفاده می شوند و از پیچ های پانل برای پیچاندن گچ بری به زیرسازی استفاده می شود.

اجرای دیوار کاذب

نصب دیوار کاذب بسیار آسان و سریع است که مزیت مهم این دیوار کاذب می باشد. سعی کنید دیوار کاذب را به درستی اجرا کنید. از شرکت های معتبر و یا نصاب های سقف کاذب آموزش دیده و سقف سازهای حرفه ای استفاده کنید. و در اجرای دیوار کاذب از گچ کاری مرغوب و استاندارد استفاده کنید. مصالح دیوار تقلبی را از فروشگاه ها و شرکت های معتبر تهیه کنید.

نصب دیوار کاذب آسان است، اما برای چسباندن گچ به دیوار کاذب باید از لبه های استاندارد استفاده کنید، به یاد داشته باشید که برای بتونه میتر بزنید و گچ را به سازه ها بپیچانید تا پیچ ها بیرون نیایند. هنگام پیچاندن کنف به دیوار، ورق های بتونه نباید موازی یکدیگر باشند.

قیمت دیوار کاذب کنافی

قیمت گذاری دیوار کاذب کنف با آنچه ما می خواهیم اجرا کنیم متفاوت است، به عنوان مثال نصابان در مقیاس کوچک، سقف کاذب یا دیوار کاذب چک یا قیمت کل را پرداخت می کنند. باید به گونه ای انجام شود که طرفین توافق کنند. در برخی موارد، پیمانکاران اقلامی را خریداری می کنند و به آنها پیشنهاد نصب دیوار یا سقف کاذب را می دهند. 

قیمت دیوار کاذب به نوع متریال و ساختار سازه و ارتفاع آن بستگی دارد. منطقی ترین است که قیمت را به صورت متریک محاسبه کنید. و مشتری اعلام کرد ساخت دیوارهای کاذب به طول یک متر به نام استاد و رانل کافی است. برای نصب دیوار کاذب از 5/7/10 و گاهی 15 سایز استفاده می شود. قیمت گچ دیوار کاذب و کناف سقف ضخامت و نوع مورد نظر ما روی دیوار است.

مزایای مهم دیوار کاذب

1. اجرای سریع و ساده

2. کار برق و تاسیسات در دیوار کاذب و سقف کاذب ساده است

3. عایق صدا و حرارت در دیوارهای کاذب از مزایای مهم این دیوار است

4. نقاشی روی دیوارهای کاذب آسان و سریع است

5. قابل استفاده در مکان های مرطوب

همچنین بخوانید...

12 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...