محصولات ما فضاییست.

پانل گچی ای جی وی چیست؟ تلفن فروش: 02191693121

پانل گچی ای جی وی چیست؟ تلفن فروش: 02191693121

آیا تا به حال نام پانل گچی ای جی وی را شنیده‌اید؟ در واقع این پانل‌های گچی روکش‌دار برای مکان‌هایی مانند اتاق خواب، سالن پذیرایی و یا سقف‌های دکوراتیوی مناسب بوده و می‌توانند با استفاده از باکس‌های مختلف نماهای متنوعی را به خود بگیرند. این پنل گچی به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین محصولات در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد. اگر بخواهیم به شکل این سازه اشاره کنیم باید بگوییم که دارای سطح یکپارچه و صاف بوده و همچنین به شکل موازی و مکعب در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. 

از سوی دیگر باید اشاره کنیم که این تایل‌های گچی از ترکیباتی تهیه شده‌اند که مربوط به گچ با کیفیت بالا و همچنین گچ مخصوص پیش ساخته و آب هستند. اگر بخواهیم به مهم‌ترین ویژگی‌های پانل گچی agv اشاره کنیم باید بگوییم که با وزن بسیار سبکی که دارند کاملاً ضد زلزله بوده و دوام و پایداری بسیار بالایی دارند. گفته می‌شود که این پنل‌های گچی می‌توانند با استفاده از روکش‌های فلزی، پلاستیکی، آلومینیومی و یا فایبرگلاسی پوشانده شوند و دوام بالاتری را داشته باشند. در ادامه این مطلب می‌توانید با پانل‌های گچی ال جی وی بیشتر آشنا شوید.

انواع پانل‌های گچی ای جی وی

در حالت کلی پنل‌های مختلفی تحت عنوان پنل‌های گچی AJV به تولید رسیده‌اند که دارای خصوصیت‌ها و ویژگی‌های مختلف می‌باشند. همچنین باید بگوییم که هر یک از این پنل‌ها امکان استفاده در مکان‌های مختلف را داشته و با قیمت بسیار مناسبی که دارند باعث شده‌اند که افراد زیادی برای صنعت ساخت و ساز از آنها استفاده کنند. در این قسمت می‌توانید با انواع پانل‌های گچی ای جی وی آشنا شوید.

• پانل گچی روکش‌دار ساده یا RG

همانطور که از نام این تایل گچی مشخص است کاملاً ساده بوده و می‌تواند در سقف‌ها و یا دیواره‌ها به عنوان یک پوشاننده مورد استفاده قرار بگیرد. این پنل‌ها درون یک باکس ساده قرار گرفته و از پرمصرف‌ترین محصولات در صنعت ساخت و ساز به حساب می‌آیند.

• پانل گچی روکش‌دار یا MR

این پنل‌ها در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی داشته و برای فضاها و مناطقی مناسب هستند که رطوبت بسیار بالایی دارند.

• پانل سیمانی ای جی وی

در حالت کلی این تایل گچی برای مناطقی مناسب است که هوا شرجی بوده و رطوبت بسیار بالا می‌باشد. به عنوان مثال این پنل برای مکان‌هایی مانند جزیره قشم و یا جزیره کیش کاربردهای بسیار زیادی دارد. گفته می‌شود که در ساختار این پنل از سه لایه استفاده شده است که باعث شده است صفحات آن استاتیک بالایی داشته باشند.

نکات مهم در رابطه با پانل‌های گچی AJV

با توجه به مشخصاتی که در رابطه با پانل‌های گچی در قسمت‌های قبلی ذکر شد بهتر است که در رابطه با آنها نکات و اطلاعات بیشتری را داشته باشید. در این قسمت مهمترین نکات در رابطه با پانل‌های گچی ای جی وی ذکر شده است.

• با نصب تایل‌های گچی مرحله گچ و خاک به صورت کامل حذف می‌شود و در ساختمان سازی احتیاج به سفیدکاری نیست.

• با استفاده از پانل‌های گچی AJV علاوه بر اینکه قیمت مناسب‌تری را نسبت به سایر دیوارها پرداخت می‌کنید، سرعت اجرای پروژه خود را نیز بالاتر خواهید برد.

• به دلیل شیارهایی که درون پنل‌های گچی وجود دارد امکان سیم کشی از داخل دیوار بسیار راحت‌تر می‌باشد.

• پانل‌های گچی ای جی وی به علت داشتن زبانه‌هایی که موجب چفت شدن آنها در هم می‌شوند، پس از اجرا و نصب بر روی هم باعث می‌شوند که یک دیوار و یا سقف ضد ضربه و مقاوم داشته باشید.

• بهترین روش اجرای این دیوارهای گچی در محیط مرطوب روش‌هایی مانند رنگ کاری، کاشی و سرامیک و همچنین استفاده از پوشش‌های آبگریز نانو بر روی سطح آن می‌باشد.

همچنین بخوانید...

09 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...