محصولات ما فضاییست.

پانل گچی ساده ای جی وی مناسب سقف آپارتمان های مسکونی .تلفن فروش : 02191693121

پانل گچی ساده ای جی وی مناسب سقف آپارتمان های مسکونی .تلفن فروش : 02191693121

دنیای امروزی و مدرن صنعت ساختمان در فناوری و روند ساخت و ساز به سرعت در حال پیشرفت است. نگرش و نگاه  زیبایی‌شناسی به دکوراسیون داخلی نیز به طور فزاینده‌ای رو به گسترش است. یکی از سازه‌های پرکاربرد و جذاب در صنعت ساخت و ساز دکوراسیون مدرن و  امروزی، پانل‌  پیش ساخته است. در این مقاله قصد داریم پانل‌های گچی ساده‍ی ای جی وی را به شما معرفی کنیم. طراحان داخلی و معمارهای حرفه‌ای برای ایجاد یک زیبایی منحصر به فرد در محیط داخلی آپارتمان‌ها با اجرای دیوارها و جداکننده‌های کاربردی و زیبا و یا اجرای سقف کاذب و ترکیب آن با اجزای دیگر داخل آپارتمان بهره می‌برند.

پانل های  گچی ساده ای جی وی

این پانل ها از نوعی گچ ساخته شده و به راحتی به سقف ساختمان و یا سازه‌های دیگر متصل می‌شوند. در واقع این صفحات گچی هم برای دیوارهای پوششی و سقف‌های کاذب در محیط‌های خشک داخل آپارتمان استفاده می‌شوند و هم برای بخش‌هایی که رطوبت بالا دارند که پانل گچی ای جی وی ضد رطوبت در این فضاها پیشنهاد می‌شود. مطمئناً شما با انتخاب صحیح و خاص از پانل‌های گچی ای جی وی، می‌توانید در بخش‌های مختلف آپارتمان و سقف منازل مسکونی نتایج خیره‌کننده‌ای به دست آورید. 

مزیت پنل‌های گچی ساده ای جی وی

مهمترین مزیت مقاوم بودن آنها در برابر رطوبت است. این مزیت مخصوصاً در فضاهایی که رطوبت آن بالاست و سیستم گرمایشی وجود ندارد مثل سرویس‌های بهداشتی و یا برخی از بخش‌های آشپزخانه که احتمال خیس ماندن در آن ناحیه بیشتر است، اهمیت خود را نشان می دهد. در حالی که اغلب اوقات با زنگ زدگی متریال‌ها، حتی متریال‌های درجه یک در سقف‌های کاذب و بخش‌های پیش ساخته دیگر روبرو شده ایم. 

اما خبر خوب این است که، پنل‌های ای جی وی در برابر رطوبت مقاوم هستند و بهترین عملکرد را دارند.  ساخت پانل‌های گچی در ابعاد مختلف و ضخامت‌های متفاوت نیز از جمله مزایای دیگر سازه‌های تولید شرکت ای جی وی است. مزیت دیگر پانل گچی ای جی وی ، ضد زلزله بودن آن است. چون برای اجرای آن در سقف و یا دیوار ها و جداکننده ها از زبانه هایی که در هم قفل می شوند و اتصالات خاص این سازه در عین محکم و منسجم بودن ، بسیار سبک است. 

ابتدا از مزیت ضد رطوبت بودن و ضد زلزله بودن صحبت کردیم و اما از  مزایای کلی پانل  گچی ساده،  می‌توان به عایق حرارتی(عایق صوتی) و رنگ‌پذیر بودن آنها و همچنین سرعت اجرای بالا اشاره کرد. کسانی که مجری دکوراسیون داخلی آپارتمان هستند علاوه بر زیبایی و لوکس بودن مواردی مانند پیشگیری از آلودگی های صوتی و یا جلوگیری از هدر رفت انرژی را با سازه‌های حرفه ایی ای جی وی رفع می کنند، که در مقاله های بعدی با معرفی محصولات اکوستیک این شرکت بیشتر به این مبحث می پردازیم.  

سخن آخر

در پایان این بخش باید بگوییم که، همه پانل‌های گچی تولید شده، در کارخانجات مختلف، به خاطر نصب آسان موجب می‌شوند، که ضایعات ساختمانی کاهش یابد و  این موضوع در جهت حفظ محیط زیست قدم  موثری  است. اما آنچه پانل گچی ای جی وی را به‌طور شاخص‌تر معرفی می‌کند، این است که تمام اجزای پنل گچی ای جی وی و سایر محصولات تولید شده توسط این برند، قابل بازیافت است. به همین جهت دوست‌دار ویژه محیط زیست است و با افتخار و علاقه قلبی،  نام ای جی‌وی، که نام یوزپلنگ ایرانی است را برای برند خود انتخاب کرده است.

همچنین بخوانید...

15 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...