محصولات ما فضاییست.

پانل گچی ساده ای جی وی و باکس دکوراتیو.تلفن فروش : 02191693121

پانل گچی ساده ای جی وی و باکس دکوراتیو.تلفن فروش : 02191693121

پانل گچی ساده ای جی وی و باکس دکوراتیو پانل‌های گچی خشک از دیرباز در ساخت دیوارهای داخلی و خارجی منازل مورد استفاده قرار می گرفته است. ابعاد این پانل ها معمولاً 120در240 سانتی متر یا کمی بزرگتر بوده و ضخامت آنها بین 6 تا 20 میلی متر است.

پانل گچی ساده ای جی وی و باکس دکوراتیو را بهتر بشناسیم؟

هر چه فشار بیشتری به قسمتی که قرار است پانل ها در آن ماشین کاری شوند وارد شود، پنل ها ضخامت بیشتری برای تحمل فشار استفاده می کنند. ابتدا گچ تخته ها کاملاً مسطح و مستقیم بودند، اما وقتی کنار هم قرار گرفتند و بلند شدند، نمای گچی صافی را دیدیم. اما پانل های جدیدی با نام پانل گچی ساده ای جی وی و باکس دکوراتیو وارد بازار شده است که معمولا در دیوارهای کاذب استفاده می شود.

مدل دیوارپوش گچی دکوراتیو

این گچ تخته های گچی مقاوم در برابر آتش بوده و در تست های مقاومتی خود به امتیاز بالایی (A1) دست یافته اند. در حال حاضر، این دیوارهای تزئینی تحت الشعاع مدل های پی وی سی و چوبی قرار گرفته اند، اما با گذشت زمان، این مدل دیوارپوش گچی فضایی را برای در دسترس بودن و تطبیق پذیری باز می کند.

انواع پارتیشن داخلی کناف

پانل های گچی دکوراتیو برای جداسازی فضاهای خالی محیط مورد استفاده قرار می گیرند و پرکاربردترین آنها عبارتند از:

  • دیوار جدا کننده W111: در این سازه از دو طرف یک ردیف مقاطع فولادی و لایه های گچ کناف استفاده شده است.
  • دیوار جدا کننده W112: در این نوع سازه از یک ردیف سازه در بیش از دو لایه گچ ورق کناف در دو طرف استفاده می شود.

تخته گچی ساده یا ای جی وی

سیستم های ساختمان خشک کناف و دو سقف کناف در محیط های خشک و بدون خطر آتش سوزی استفاده می شود. این پانل ها دارای روکش کرم رنگ بوده و با مهر آبی کناف به زبان لاتین در پشت تابلو نقش بسته و برای پارتیشن بندی، گچ بری های تزئینی، دیوارهای عرشه و سقف کاذب کاربرد دارند.

پانل روکش گچی مقاوم در برابر آتش FR

ماده اضافی در این تخته ها فایبرگلاس است که به گچ اضافه می شود و این تخته ها را در برابر آتش مقاوم می کند. تخته های گچی FR در قسمت های مستعد آتش سوزی مانند پوشش تیرها و ستون های فولادی، سینک های تاسیساتی و... استفاده می‌شود که صفحه تزئینی گچی این پانل ها دارای روکش صورتی بوده و علامت کناف قرمز رنگ به زبان لاتین در پشت پانل چاپ شده است.

تخته گچی MR مقاوم در برابر رطوبت

پانل هایی هستند که علاوه بر گچ، افزودنی های مقاوم در برابر رطوبت را اضافه می کنند تا برای محیط های مرطوب مناسب شوند. تخته گچی MR معمولا در آشپزخانه ها، حمام ها و سایر محیط های مرطوب استفاده می شود. تابلوهای تزیینی این تابلوها از کاغذ سبز رنگ می باشد که در پشت تابلو آبی رنگ مهر کناف به زبان لاتین چاپ شده است.

FM یک پانل گچبری مقاوم در برابر آتش و رطوبت

مواد افزودنی موجود در این تخته ها الیاف شیشه و مواد مقاوم در برابر رطوبت هستند. تخته های گچی FR در اتاق های مرطوب که ممکن است نیاز به مقاومت در برابر آتش باشد استفاده می‌شود. گچ تخته تزئینی این تخته ها دارای روکش سبز رنگ است و مهر کناف قرمز رنگ شرکت کناف به زبان لاتین در پشت تخته چاپ شده است.

همچنین بخوانید...

13 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...