محصولات ما فضاییست.

کاربردهای پانل گچی ساده ای جی وی در دکوراسیون داخلی .تلفن 02191693121

کاربردهای پانل گچی ساده ای جی وی در دکوراسیون داخلی .تلفن 02191693121

یکی از مهم‌ترین ابزارهای دکوراتیوی که امروز استفاده از آنها در میان افراد بسیار رایج شده است پانل گچی می‌باشد. در واقع پانل گچی ساده ای جی وی، صفحات گچی هستند که به صورت پیش ساخته و آماده شده در اختیار افراد سازنده قرار می‌گیرد. در واقع بیشترین کاربردی که این پانل‌ها دارند مربوط به دکوراسیون داخلی ساختمان و همچنین روکش نهایی دیوارهای داخلی می‌باشد. جالب است بدانید که پانل گچی ساده ای جی وی و دکوراسیون داخلی خاصیت ضد حریقی و همچنین ضد رطوبت بودن داشته و از سوی دیگر عایق مناسبی برای صدا و صوت محسوب می‌شود. 

نکته مهمی که حائز اهمیت است این است که بسته به جنس و ضخامت پانل‌های گچی می‌توانیم از آنها در فضاهای مختلف استفاده کنیم. از مهم‌ترین فضاهایی که پانل گچی ساده ای جی وی در آنها مورد استفاده می‌باشد، ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی مانند هتل‌ها و ویلاها و همچنین بخش‌های مختلف ساختمانی مانند انبارها، فضای آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی می‌باشند. در صورتی که علاقه دارید در رابطه با کاربردهای پانل گچی ساده ای جی وی در دکوراسیون داخلی اطلاعات بیشتری به دست آورید ادامه مطلب بهترین مطالب را به شما ارائه می‌کند.

مهم‌ترین مزایا و محدودیت‌های استفاده از پانل گچی ساده

پانل گچی ساده که در دکوراسیون داخلی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد به علت قابلیت نصب آسان و سریع توانسته است بسیار محبوب واقع شود. از سوی دیگر باید اضافه کنیم که وزن سبک و حمل راحت این سازه باعث شده است که استفاده از آنها بسیار راحت‌تر باشند. جالب است بدانید که پانل گچی ساده ای جی وی در ابعاد مختلف تهیه و تولید شده و قابلیت پوشش سطوح وسیع را فراهم کرده است. نکته حائز اهمیت این است که با توجه به پوشش دهی ابعاد گسترده از این سازه، صرفه اقتصادی بسیار زیادی را نیز از آنها شاهد هستیم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید رنگ پذیری و همچنین ضد حریق بودن پانل‌های گچی ساده ای جی وی و همچنین این مسئله که به هنگام نصب آن احتیاج به سیمان نیز وجود ندارد از دیگر مزیت‌های استفاده از آنها به حساب می‌آید. 

به همین علت ضایعات ساختمانی به میزان قابل توجه پایین آمده است. دلیل دیگری که موجب محبوبیت پانل گچی ساده ای جی وی و استفاده آنها در دکوراسیون داخلی شده این است که قابلیت عایق کردن صدا را دارند و می‌توانند حتی در شهرهای شلوغ نیز مورد استفاده قرار بگیرند. اما علاوه بر تمامی مزایایی که ذکر کردیم باید به محدودیت‌های استفاده از این پانل‌ها نیز دقت کنیم. به عنوان مثال استفاده از چسب برای نصب پانل‌های گچی در دمایی که کمتر از ۱۰ درجه است هیچ کاربردی ندارد. در حالت کلی در مکان‌های سردسیر که دما کمتر از منفی ۴ درجه است بهتر است که از پانل‌های گچی استفاده نشود. همچنین باید اضافه کنیم که نصب این سازه در دمای بالای ۳۵ درجه نیز امکان‌پذیر نیست.

انواع پانل‌های گچی ساده

در حالت کلی پانل‌های گچی ساده ای جی وی که در دکوراسیون داخلی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای انواع مختلفی هستند که هر یک از آنها کاربردهای خاص خود را دارند. در این قسمت با انواع آنها آشنا می‌شوید.

• سقف کاذب تایل گچی

این تایل‌ها که در ابعاد ۶۰ در ۶۰ در بازار موجود هستند دارای شکل ساده پانچ مربعی حصیری و سوراخ‌های منظم و نامنظم می‌باشند.

• سقف کاذب کناف

این سبک وزن بسیار سبکی دارد برای مناطق زلزله خیز بسیار مناسب می‌باشد و همچنین سرعت نصب بسیار بالایی نیز دارد.

• سقف کاذب رابیتس

این سقف وزن بیشتری را دارا بوده و در واقع از قدیمی‌ترین نوع پانل‌های گچی ساده ای جی وی به حساب می‌آید.

همچنین بخوانید...

12 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...