محصولات ما فضاییست.

پانل گچی ای جی وی و مزایای آن‌ها. تلفن فروش02191693121

پانل گچی ای جی وی و مزایای آن‌ها. تلفن فروش02191693121

یکی از انواع ابزارهای دکوراتیوی که امروزه بسیار در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد پانل گچی ای جی وی می‌باشد که از مزایای بسیار زیادی بهره‌مند است. این پانل‌ها از ترکیب آب و گچ ساخته شده‌اند و در مقایسه با گچ‌های ساختمانی ذرات بسیار ریزتری را دارا هستند. جالب است بدانید که این پانل‌های گچی تحت عنوان ساخت و ساز خشک یا کناف در صنعت ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته و یک سطح یکپارچه و مستطیل شکل به شما ارائه می‌کند. در واقع این پانل‌ها دارای طرح‌های مختلفی هستند که هر یک از آنها مزایای خاص خود را دارند. 

به عنوان مثال یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که پانل گچی ای جی وی به خود اختصاص داده عایق حرارت بودن آنها می‌باشد. این سازه می‌تواند در مکان‌هایی مورد استفاده قرار بگیرد که امکان آتش سوزی بسیار زیاد است. البته نمی‌توان غافل شد که هر یک از سازه‌ها علاوه بر داشتن مزیت ممکن است که معایبی نیز داشته باشد. به عنوان مثال یکی از مهم‌ترین معایب و البته مهم‌ترین نکاتی که باید به آن دقت داشته باشید این است که به هنگام نصب پانل‌های گچی باید توجه کنید که دمای محیط از ۴ درجه سانتی‌گراد کمتر و از ۳۵ درجه سانتی‌گراد بیشتر نباشد. در صورتی که علاقه داشته باشید در رابطه با پانل گچی ای جی وی و مزایای آنها با خبر شوید لطفاً ادامه مطلب را بخوانید.

مزایای مهم پانل گچی ای جی وی

طبیعی است که هر یک از مصالح ساختمانی باید خصوصیت‌هایی داشته باشند که بتوانند افراد را به خود جذب کنند. به عنوان مثال پانل‌های گچی ای جی وی به علت مزایای بسیار زیادی که دارند توانسته‌اند مورد توجه عده زیادی از کاربران قرار بگیرند و همچنین از محبوبیت زیادی برخوردار شوند. از مهم‌ترین مزایای پانل‌های گچی می‌توان به مواردی که در ادامه ذکر می‌شود اشاره کرد.

• نصب سریع و آسان: پانل‌های گچی به علت اینکه به شکل صفحات بزرگ طراحی شده‌اند قابلیت نصب بسیار راحتی دارند. علاوه بر این مورد باید اضافه کنیم که برای نصب این پنل‌ها از ابزارهای ساده‌ای مانند میخ، تیغ کاتر، چسب و یا مته استفاده می‌گردد.

• از نظر اقتصادی صرفه زیادی دارد: همانطور که می‌دانید گچ نسبت به سایر مصالح ساختمانی از قیمت بسیار کمتری برخوردار است و همیشه در لیست مصالح کم هزینه قرار می‌گیرد. پس می‌توانیم به این نتیجه برسیم که استفاده از پانل گچی ای جی وی از نظر اقتصادی صرفه زیادی دارد.

• ضد حریق بودن: از دیگر مزایای پانل‌های گچی ای جی وی می‌توان به قابلیت ضد حریق بودن اشاره کرد. به عنوان مثال اگر در منزل شما آتش سوزی اتفاق بیفتد پانل گچی ای جی وی می‌تواند از به وجود آمدن خسارت‌های بالا جلوگیری کند. همچنین این پانل می‌تواند سرعت انتقال آتش را کم کند.

• عایق صدا: طبیعتاً آلودگی‌های صوتی برای هر فرد می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. اما باید به شما بگوییم که پانل‌های گچی ای جی وی تا حدود زیادی توانسته‌اند که این مشکل را حل کنند. این پانل‌ها مثل یک سد در برابر آلودگی‌های صوتی عمل می‌کنند و مانع از ورود و خروج صدا می‌شوند.

• دوام بسیار بالا: پانل‌های گچی ای جی وی در برابر ضربه دوام و مقاومت بسیار بالایی دارند و حتی در برابر تغییر دما و رطوبت نیز متوجه تغییر شکل نمی‌شوند.

• تنوع بالا: پانل‌های گچی از تنوع بسیار زیادی در طرح رنگ و همچنین ضخامت‌ها برخوردار هستند. به همین دلیل می‌توانند برای هر سلیقه‌ای مناسب باشند.

• وزن کم: این پانل‌ها به علت وزن بسیار سبکی که دارند باعث می‌شوند که فشار باربری دیوار کاهش پیدا کرده و همچنین نصب راحت‌تری داشته باشید.

• کاهش دورریزی ساختمان: این پانل‌ها به علت اینکه با استفاده از چسب متصل می‌شوند و در آنها سیمان کاربردی ندارد دور ریزی کمی دارند.

همچنین بخوانید...

12 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...