محصولات ما فضاییست.

پانل گچی و دیوار کاذب دوطرفه .تلفن فروش : 02191693121

پانل گچی و دیوار کاذب دوطرفه .تلفن فروش : 02191693121

دیوار کاذب کناف نیز مانند سقف کاذب بسیار استفاده می‌شود. این دیوارها به خاطر مقاومت و عمر مفید که دارند توسعه داده می‌شوند. دیوارهای کاذب انواع مختلفی دارند که به دیوارهای کاذب پوششی، دیوار کاذب جدا کننده و دیوار کاذب دو طرفه اشاره کرد. ما در این مقاله قصد داریم در مورد پانل گچی و دیوار کاذب دو طرفه صحبت کنیم. پس با مجله ما همراه باشید.

پانل گچی و دیوار کاذب دو طرفه 

دیوارهای کاذب دو طرفه  از جنس صفحات سیمانی یا گچی تولید می‌شوند. دیوارهای کنافی دو طرفه انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. دیوار کاذب دوطرفه تک پنل ضد حریق و رطوبت اکسید منیزیم، دیوار کاذب دوطرفه تک پنل مقاوم در برابر حریق کناف با عایق پشم سنگ و دیوار کاذب دوطرفه تک پنل ساده کناف با عایق پشم سنگ سه نوع دیوار کاذب دو طرفه است که مجموعه ای جی وی تولید می‌کند.

دیوار کاذب دوطرفه تک پنل ضد حریق و رطوبت اکسید منیزیم

در این نوع پانل گچی به خاطر وجود اکسید منیزیم در آن‌ها، ضد رطوبت است.  این دیوارها ضد حریق هستند. برای همین در مکان‌هایی که خطر آتش سوزی وجود دارد به وفوور استفاده می‌شود. از دیگر مزایای این نوع دیوار می‌توان تطبیق پذیری با تمامی اقلیم‌های ایران نام برد از دیوار کاذب دوطرفه تک پنل ضد حریق و رطوبت اکسید منیزیم می‌توان  برای پارتیشن بندی داخلی، مناطق با آب‌وهوای شرجی، فضاها با رطوبت بالا مانند استخر، سونا، سرویس‌های بهداشتی استفاده کنیم. 

دیوار کاذب دوطرفه تک پنل مقاوم در برابر حریق کناف با عایق پشم سنگ

پشم سنگ خاصیت ضد حریق دارند. برای همین با وجود این پشم سنگ در پانل‌ها، این نوع دیوارها صد در صد ضد احتراق هستند. از آنجایی که پانل‌ها و پشم سنگ سبک است، سبب می‌شود این دیوارها سبک باشند. سبک بودن آن‌ها باعث می‌شود در مواقع زلزله برای افراد خطر جانی وجود نداشته باشد و همچنین میزان بار ساختمان کاهش یابد. دو مزیت مهم دیگر این دیوارها عایق حرارتی و خاصیت آکوستیک بودن آن‌ها است. 

زیرا پشم سنگ اجازه خروج صدا و حرارت را به خارج از فضا نمی‌دهد. برای همین از پانل‌ گچی و دیواره کاذب دو طرفه یک جایگزین مناسب برای دیوارها به سبک سنتی در پارتیشن بندی اداری، مسکونی، تجاری، فضاهای در معرض حریق، آشپزخانه‌ها، سوله، پوشش ستون و تیرهای ساختمان است. این پانل‌ها معمولا صورتی رنگ هستند. 

دیوار کاذب دوطرفه تک پنل ساده کناف با عایق پشم سنگ

دیوار کاذب دوطرفه تک پنل ساده کناف با عایق پشم سنگ در مقایسه با دیوارهای سنتی گچی و سیمانی، سبک‌تر، زیباتر هستند. از دیگر مزایای این دیوارها به نصب آسان و سریع آن و طول عمر زیاد آن‌ها اشاره کرد. این دیوار به دلیل وزن کمی که دارند در صورت وقوع زلزله و ریزش دیوار خطر جانی کمتری برای افراد دارد. وجود پشم سنگ باعث می‌شود این دیوارها عایق حرارتی و صوتی باشند. رنگ این پانل‌ها سفید رنگ هستند. از این نوع دیوارها در تقسیم بندی فضاهای مسکونی، اداری و تجاری استفاده می‌شود.

همچنین بخوانید...

19 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...