محصولات ما فضاییست.

پانل گچی و دیوار کاذب پوششی .تلفن فروش : 02191693121

پانل گچی و دیوار کاذب پوششی .تلفن فروش : 02191693121

پانل گچی، یا دیوار گچی پیش‌ساخته، به عنوان یک نوآوری در حوزه ساخت و ساز خشک شناخته می‌شوند. این پانل‌ها دارای هسته‌ای با ترکیبات ویژه از گچ هستند و ساختاری منحصر به فرد دارند. سطح لبه‌های آن ها به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان آن را با کاغذهای خاص یا فایبرگلاس پوشاند. پانل‌های گچی خشک، با وزن کم و خواص مکانیکی برجسته، به عنوان مواد ایده‌آلی برای ساختمان‌های بلند و اجرای دیوارهای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. پانل های گچی می‌توانند بر روی سطوح مختلفی از جمله سیمانی، چوبی و فلزی نصب شوند و این امکان را به سازندگان می‌دهد تا در طراحی‌های متنوع از آن‌ها بهره‌مند شوند.

پانل‌های گچی در ساخت سازه‌های مختلف، از جمله دیوارهای پوشش‌دار غیر باربر و مستقل، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ماده برای تأسیسات مقاوم در برابر حرارت، طراحی داخلی و روکش نهایی دیوارها استفاده می‌شود. انواع پانل‌های گچی، با توجه به خصوصیات خود، در پروژه‌های مسکونی، اداری و تجاری متناسب با نیازبه کار می‌روند. این پنل‌ها به عنوان گزینه‌های محبوب برای بخش‌های مختلف هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و ویلاهای پیش‌ساخته نیز شناخته می‌شوند. به علاوه، در آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و انباری نیز می‌توان از پانل‌های گچی استفاده کرد. در صورت استفاده در محیط‌های با رطوبت، اهمیت استفاده از نمونه‌های مقاوم در برابر رطوبت را مورد توجه داشته باشید تا از ترک ‌خوردگی و مشکلات مرتبط جلوگیری شود.

پانل گچی و دیوار کاذب پوششی را بشناسید

پوشش‌های دیوار کاذب، به‌عنوان یک راه حل هوشمندانه برای بهبود نازک‌کاری و اصلاح خواص فیزیکی دیوارها، دسته‌بندی می‌شوند. این ساختارها، به منظور تکمیل نازک‌ کاری به جای استفاده از گچ و سفیدکاری، همچنین افزایش عملکرد حرارتی و صوتی، پوشش معماری و بازسازی سطوح دیوارهای بنایی در ساختمان‌ها به کار می‌روند. آنها را می‌توان در دو گروه بدون سازه و با زیرسازی فلزی تقسیم کرد.

ساختار دیوار کاذب پوششی با زیرسازی فلزی، از صفحات روکش‌دار گچی تشکیل شده است که روی یک زیرسازی فلزی که به دیوار زمینه وصل شده است، پیچ می‌شوند. ایجاد فضای خالی بین صفحات و دیوار زمینه، امکان نصب لایه عایق گرما و صوت را به ارمغان می‌آورد. این نوع پوشش کاری به‌عنوان راهکاری مناسب برای حل مشکلات اجرایی دیوار زمینه، از جمله ناصافی، مطرح است. افزودن تاسیسات و عایق در فضای خالی بین دیوار و لایه پوششی،موجب کاهش مسائل مرتبط با خوردگی و هزینه‌های تعمیرات می‌شود. 

آشنایی با دیوارهای کاذب پوششی

دیوارهای کاذب پوششی بدون سازه، راهکارهای موثر و کارآمدی برای بازسازی دیوارهای بنایی قدیمی و پوشش دیوارهای نازک‌کاری در ساختمان‌های جدید ارائه می‌دهند. از یک لایه پنل گچی یا پنل مرکب (پنل گچی پوشش‌دار با لایه عایق) در ساختار این دیوارها استفاده می‌شود. مزایای آنها شامل نصب آسان، وزن سبک، طول عمر بالا، ضخامت کمتر دیوار، محافظت از تاسیسات و هزینه مقرون به صرفه است. 

این پوشش‌ها به واحدهای مقاوم در برابر زلزله نیز مناسب هستند و توانایی سریع و با کیفیت پوشش دادن به دیوارها را فراهم می‌کنند. می‌توان این دیوارها را برای بازسازی واحدهای قدیمی یا نازک‌ کاری و پوشش دیوارهای واحد نوساز استفاده کرد و به سرعت در مدت زمان کم تغییرات را اعمال کرد. همچنین، می‌توان آنها را مطابق سلیقه و طراحی خود رنگ‌آمیزی کرده و طراحی جذابی برای فضا ایجاد نمود.


همچنین بخوانید...

16 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...